22 Ιουλ 2009

‘’Μάθε παιδί μου μια κιθάρα…’’.

Ω φίλοι μου, μη φοβάστε,
σκοπός μου δεν είναι να ξελογιάσω τις γυναίκες σας.
Αν όμως ο σοσιαλισμός δεν έρθει,
μόνο ο σεξουαλισμός θα μας σώσει
Γιατί το ζήτημα τελικά δεν είναι η ανάπτυξη σοσιαλιστικής ιδεολογίας,
αλλά η ανάπτυξη σοσιαλιστικής ψυχολογίας.

Να λοιπόν που άμα έχεις πιει τρεις τεκίλες, αρκετές μπύρες
και μιλάς για τρέλα μυαλό και ψυχή,
μπορεί ακόμα και το χάσμα των γενεών να γεφυρωθεί

Κάποιοι δούλεψαν σκληρά,
και μας φανέρωσαν την ομορφιά της παχυσαρκίας
Στη κυτταρίτιδα ανακαλύψαμε ένα ακόμη προνόμιο του ωραίου φύλου
Οι γαλλίδες, έχουν μια ροπή προς τους καχεκτικούς εραστές
Πιστέψτε με, ακόμα και η πιο άγαρμπη χαμηλοκόλα,
μπορεί να τέρψει και το πιο απαιτητικό π…..

Γι’ αυτό και τα παλιά βιβλία ξανακυκλοφορούν,
για να τα διαβάσουν όσοι δε μπόρεσαν
Έτσι, όλοι θα διαπιστώσουν πως το καυλωμένο σύννεφο,
μισεί το μικρό το χαϊμαλί
Η υστερία της καθαριότητας,
μπορεί να φτάσει ως και τον ασπασμό της κωλοτρυπίδας

Κανείς μας όμως δεν θέλει να παραδεχτεί,
πως το για πάντα που λέγαμε δεν θα κρατήσει
Το κορίτσι, όταν δεν έχει τίποτε άλλο να κυριεύσει,
τα θεωρεί όλα δεδομένα
Φεύγει από το παλάτι κι αρχίζει πάλι να ταξιδεύει
Είναι η γκόμενα που πρέπει να πηδηχτεί με το καλλιτέχνη
Και φώναζε η μάνα μου: ‘’μάθε παιδί μου μια κιθάρα’’.

Dealiger

Δεν υπάρχουν σχόλια: